Aktuálne záverečné projekty

1. Antónia Matisová, Tomáš Ondrej

Predstavuje to nakupovanie tovaru, pričom ak chce zákazník nakupovať potrebuje sa prihlásiť resp. registrovať. Ale je možné prezeranie tovaru aj bez prihlásenia. Pridávanie a odoberanie tovaru je možné cez administrátorské konto.

Naša aplikácia bude mať 5 okien. Úvodné okno umožňuje prihlásenie, registráciu, filtrovanie, vyhľadávanie a samotné zobrazenie tovaru. Ďalšie okno predstavuje formulár pre registráciu nového používateľa. Tretie okno bude slúžiť administrátorovi na pridanie alebo odobratie tovaru. Štvrté okno je dialógové, ktoré sa pýta používateľa či chce daný tovar v košíku naozaj kúpiť. Posledné okno bude zobrazovať aktuálny tovar v košíku a možné akcie s ním (kúpiť tovar, odobrať z košíka).

Entity použité v našom projekte budú:

tovar – ID, názov, značka, kategória, podkategória, popis, cena.

user – ID, login, password, stav (online/offline), posledné prihlásenie, košík.

2. Marián Babic, Libor Vojtek

Program by mal zabezpečovať komplexnú správu obchodnej siete. Evidencia pobočiek (predajní) v rozsahu názov, adresa, výdaje, príjmy, (otváracie hodiny). Evidencia zamestnancov v rozsahu meno, priezvisko, pozícia, pobočka, dochádzka, plat, (adresa, telefónne číslo, trvanie pracovného pomeru). Evidencia tovaru v rozsahu názov, nákupná cena, predajná cena, počet kusov na pobočke. Pokladňa. V základnej verzii by mal program zvládať pridávanie, odstraňovanie a úpravu pobočiek, vyčíslenie zisku/straty za určené obdobie, ďalej pridávanie, odstraňovanie a úpravu zamestnancov, vyčíslenie odpracovaných hodín za určené obdobie a vyčíslenie platu podľa vopred definovaného systému (hodinová/mesačná mzda, ...), ďalej pridávanie, odstraňovanie a úpravu tovaru, upozornenie pri nízkom množstve na príslušnej pobočke, a simuláciu predaja/pokladne. Program by v ďalšom štádiu bolo možné rozšíriť o automatický dochádzkový systém, zľavy pre tovar celkové alebo viazané na pobočku, evidenciu dodávateľov, automatické vystavenie objednávky nenaskladneného tovaru, vernostné karty a podobne.

3. Bianka Šimková, Jakub Mycio

Náš projekt má reprezentovať aplikáciu na nákup športových potrieb.

Možnosti aplikácie : Zákazník, bude mať na začiatku možnosť registrácie/ prihlásenia do aplikácie, ďalej môže prechádzať zoznamom tovaru a vybrať si z ponúkaných možností, teda vložiť položku do košíka, vybrať počet kusov, odobrať položku z košíka apod., možnosti platenia za tovar.

Aplikácia by mala ponúkať aj možnosť prihlásenia sa ako správca - pod určitým loginom a heslom a ďalej možnosti pridávania tovaru do ponuky, odoberania, zmeny ceny atď.

Aplikácia by mala ponúkať ešte ďalšie možnosti, ktoré budú časom doplnené.

4. Gabriel Mohňanský, Patrik Rojek

Prvé okno, ktoré uvidí užívateľ, ktorý spustí aplikáciu, bude okno na prihlásenie. Bude to okno s formulárom, pomocou ktorého sa používateľ aplikácie prihlási alebo zaregistruje kliknutím na možnosť nová registrácia a následne vyplnením registračného formulára. Tlačidlom prihlásiť sa sa používateľ prihlási. Užívatelia našej aplikácie budú rozdelený do dvoch rozdielnych typov: lekár alebo pacient. Užívateľ bude zaregistrovaný buď ako pacient alebo ako lekár.

Lekár bude mať atribúty ako meno, priezvisko, tituly, špecializácia, e-mail a tvorí prvú entitu nášho projektu. Pri registrácii lekár musí zadať aj miesto kde ordinuje, ktorá tvorí ďalšiu entitu nášho projektu. (Jeden lekár môže mať aj viac ordinácii). Ordinácia bude mať atribúty mesto, ulica, popisné číslo, nemocnica, otváracia doba, telefón.

Prihlásený užívateľ typu lekár uvidí nové okno - okno lekára - v ktorom bude vidieť svoje ordinácie a bude môcť si upravovať svoje údaje ako aj údaje o svojich ordináciách. Tiež bude si vedieť otvoriť okno ordinácie, kde sa mu zobrazí prehľad vidieť termínov. Termín je ďalšou entitou, ktorá je bližšie popísaná nižšie.

Pacient, ako ďalšia entita aplikácie, pri registrácii musí zadať svoje základné údaje ako meno, priezvisko, bydlisko, mobil a e-mail, poisťovňa, dátum narodenia, rodné číslo.

Pacient po prihlásení uvidí nové okno - okno pacienta - kde môže vyhľadať ľubovoľného lekára vo zozname lekárov, upravovať svoje údaje a bude vidieť prehľad svojich termínov a ich stav. Pri kliknutí na lekára si môže zobraziť aj informácie o lekárovi, ktoré sa zobrazia v novom okne - informácie -alebo vytvoriť si termín u lekára. Ďalšou entitou nášho projektu bude termín.

Pri vytváraní termínu v novom okne - nový termín - by pacient musel zadať zámer návštevy a vybrať si z dostupných možností konkrétnu ordináciu a aj konkrétny deň/dátum, na ktorý by sa chcel objednať. Po zvolení konkrétnej ordinácie a dňa sa užívateľovi zobrazia voľné termíny na daný deň, z ktorých si bude môcť vybrať. Týmto vytvorí nový termín. Keďže všetci užívatelia aj ostatné entity budú mať vlastné ID, tak termín bude identifikovateľný ako svojim ID tak aj s ID tvorcu termínu, takže pacient bude vidieť svoje termíny ako aj lekár bude vidieť tento termín na obrazovke ordinácie. Každý termín bude mať naďalej ešte atribút stav, ktorý môže byť schválený, neschválený, zrušený lekárom, zrušený pacientom. Stavy si užívatelia môžu meniť na svojich obrazovkách.

Termín ktorý si jeden z užívateľov rezervuje nie je možné rezervovať iným užívateľom pokiaľ lekár tento termín nezamietne. Toto budeme riešiť spôsobom že ak chce pacient vytvoriť nový termín napríklad 20.5.2017 tak dostane možnosti len na výber z časov v ktorom ešte lekár nemá rezervovaný žiadny termín.

Na uchovávanie všetkých údajov plánujeme použiť databázu MYSQL.

5. Peter Chomič, Zoltán Szoplák

Popis:

Cieľom je vytvoriť databázu kníh s rôznymi rebríčkami kde si užívateľ môže vytvárať vlastné rebríčky, hodnotiť knihy, autorov, pridávať ich, písať recenzie. Nad databázou majú dohľad administrátori ktorí riešia požiadavky užívateľov a overujú údaje od nich. Môže slúžiť ako čitateľský dennik.

Triedy a ich schopnosti:

Kniha:

ma meno v anglictine a v pôvodnom jazyku, autora, edicie, rok vydania, jazyk, zanre, pocet stran, ISBN, popis, seriu do ktorej patri, tagy, pocet a priemer hodnoteni (a tabulku kolko je ktorych hodnoteni udelenych), poradie v rebricku. okrem ciselnych hodnoteni mozno pridavat aj pisomne recenzie: tabulka s kolkonkami: meno hodnotitela, hodnotenie, datum poslednej upravy, pisomna recenzia. uzivatel ma ale moznost dat len hodnotenie a nechat recenziu prazdnu, pripadne napisat recenziu a rozhodnut sa nehodnotit ciselne. rok vydania, pocet stran a ISBN su podla prvej edicie, po kliknuti na edicie sa zobrazi ich tabulka s ich udajmi(nove okienko), mozno tu pridat ediciu, kontrola duplicity je podla ISBN a nazvu, autora (zhodny nazov aj ISBN nemozno pridat, ak je ISBN ine aj autor iny mozno pridat, ak je ISBN ine ale rovnaky autor mozno pridat ako ediciu (ak este nebola pridana)), knihu mozno pridat do serie, stav: overena/neoverena, vydana/ocakavana

Autor:

ma svoje knihy a serie, zanre ktorym sa venuje, poradie v rebricku, rok narodenia, pripadne smrti, narodnost, biografiu, pohlavie), mozno ho hodnotit tak isto ako knihy, stav:zivy/mrtvy, overeny/neovereny kontrola duplicity podla osobnych udajov (meno, pohlavie, narodnost,vek)

Seria:

ma nazov, autora, zanre, tagy, hodnotenie(vlastne),popis, obsahuje ocislovany zoznam knih do nej patriacich, poradie v rebricku (maju vlastny rebricek) hodnoti sa ako knihy stav:ukoncena/neukoncena, overena/neoverena, kontrola duplicity podla mena a autora

Uzivatel:

ma login a heslo, mail, osobne udaje, posledne prihlasenie moze pridat/menit svoje udaje, pridavat nove knihy/serie/autorov a upravovat ich (ako neoverene), poslat request na overenie, nahlasenie nezmyselnej knihy/serie/autora/tagu ma vlastne databazy: hodnotene knihy(s hodnotenim),precitane knihy (aj neohodnotene), oblubene knihy, knihy ktore chce citat, tie iste so seriami, hodnoteni autori, oblubeni autori, priatelia, oblubeni recenzanti, rozcitane knihy aj so stranou kde sa skoncilo. prva je automaticka, ostatne spravuje on. uzivatel moze ku knihe pridat sukromnu poznamku.kontrola duplicity podla login mena

Admin:

okrem veci ktore ma uzivatel moze vymazavat knihy/serie/autorov, moze vymazat uzivatelov, prijima a riesi requesty, meni stavy knih/serii/autorov y tym ich robi overenymi a nezmenielnymi (moze ich menit len admin), meni status uzivatelov na admina a naopak

Iné:

struktura dat:

triedy admin, uzivatel, (maju svoje databazy), kniha (obsahuje aj zoznam edicii), seria (zoznam knih), autor (ma ulozene svoje knihy/serie) maju udaje ulozene v databazach, ulozene su zoznamy tagov, zanrov, narodnosti, jazykov v tabulkach

GUI:

Uvitacie okno: moznost prihlasit sa ako uzivatel alebo admin (overuje sa status), vytvorit si uzivatela(dalsie okienko), prezriet si databazu(ako quest ktory nemôze nic menit), vyhladat knihu/seriu/autora, moznost filtrovat rebricek (obmedzit rok vydania, hodnotenie, jazyk, zanre, pocet stran, podla zadanych tagov (pri autoroch podla roku narodenia, narodnosti, hodnotenia, zanrov ktorym sa venuje)),

databaza:

knihy su ocislovane v rebricku je vidno aj ich ciselne hodnotenie, je tu tlacidlo na pridanie novej knihy, po kliknuti uzivatel vidi vsetky info o knihe, hodnotenia, svoje hod., mozem ho zmenit, zmazat, pridat knihu do svojich databaz, su tlacidla na nahlasenie, overenie, pridanie do serie pri neoverenej je moznost upravit info podobnu databazu maju aj serie so svojimi udajmi a autori

vsetky hodnotenia v rebrickoch su pocitane ako Bayesian average.

6. Erika Buffová, Judita Jusková

Náš systém bude slúžiť na informácie o lekároch, ich pacientoch, diagnózy aké im jednotlivý lekári určili a jednotlivé lieky, ktoré im predpísali. Systém umožní pridanie jednotlivých záznamov do systému, ich úprava, popr. vymazanie záznamu. Systém bude obsahovať štyri entity – lekár, pacient, diagnóza a liek. Taktiež systém umožní zobrazenie podrobnej informácie o jednotlivých entitách. Ku každému lekárovi je priradený pacient/pacienti, ktorého/ých ošetril, predpísal mu/im lieky podľa určenej diagnózy.

7. Patrícia Szepesiová, Lucia Patakyová

Naša aplikácia bude slúžiť na evidenciu prevádzky posilňovne. Hlavnou funkcionalitou aplikácie bude uchovávanie dát zákazníkov a všetky s tým spojené náležitosti. V aplikácii bude možné pridať zákazníka (zaevidovať ho do systému), zaznamenať mu kúpu permanentky, pripadne samostatného vstupu, budú tam prístupné všetky jeho vstupy. Zákazníka bude možné vymazať, v prípade potreby editovať údaje. Prvým oknom do aplikácie bude prihlásenie „administrátora resp. pracovníka“ - autorizovaný prístup. V ďalšom okne bude možná práca s dátami o zákazníkovi (pridanie, úprava, zmazanie...). Nad funkcionalitou ďalších okien ešte uvažujeme.

8. Patrik Sakáč, Júlia Kázsmérová

Náš projekt Evidencia dochádzky by mala evidovať dochádzku do zamestnania. Podľa časových možností by sme chceli dodať aj evidovanie dochádzky do nejakého športového zariadnia napr.: permanentkové vstupy do posilňovne alebo do škôl.

Pri spustení aplikácie na novom zariadení vyskočí okienko pre vybratie módu (zamestnanie, škola, športové zariadenie). Následne sa objavia 2 okienka:

  1. okienko bude znázorňovať príchod, odchod podľa ID,
  2. okienko bude znázorňovat
    • aktuálny prehľad osôb a príslušné informácie o nich,
    • možnosti riešenia jednotlivých situácií: meškanie, nadčasy, zabudnuté odhlásenia, neúčasť.
9. Marián Kozák, Viktor Šeňo

Program vedie evidenciu celej lyžiarskej školy. Vstupom bude prihlásenie cez prihlasovacie údaje, ktoré sa budú ukladať, kedy kto sa prihlásil. Zoznam prihlásení sa bude dať kontrolovať. Bude tam zoznam všetkých lyžiarskych inštruktorov školy, zákazníkov, informácie o nich a objednané vyučovacie hodiny približne na 3 dni dopredu. Inštruktori budú vedieť editovať informácie o zákazníkoch, kde si budú zapisovať ich výučbu a celkový proces, v čom sa zlepšili a načo si treba dávať pozor. Informácie o inštruktoroch sa budú editovať taktiež, budú si tam zapisovať svoju akreditáciu a výučbu. Budú sa ukladať aj odučené hodiny celkovo a u jednotlivých inštruktorov. Prvé okno bude prihlásenie do systému. Druhé bude dávať na výber, ktorý zoznam si prajeme(zákazníci, inštruktori, hodiny) Zákazníci budú obsahovať ich editáciu, filter a informácie. Inštruktori obdobne ako zákazníci ale budú sa tam rátať aj ich odučené hodiny za sezónu. Hodiny, bude prehľad objednaných hodín na nasledujúce dni s menami inštruktorov a zákazníkov. Pridanie aj mazanie hodín.

10. Martina Pivarníková, Lucia Kokuľová

Naša aplikácia by mala mať názov Kuchárska kniha, čo znamená že bude pracovať s receptami, ingredienciami a ich správou. Plánujeme, že tento program bude mať funkcionality ako zobrazovanie a zoraďovanie receptov podľa typu, poprípade vyhľadávanie podľa daného typu. Recept by mal obsahovať názov jedla, typ jedla (aby sa podľa neho dalo vyhľadávať), zoznam ingrediencií a taktiež postup receptu. Ďalšou aktivitou by malo byť samozrejme pridávanie receptov. Taktiež by sme chceli implementovať tvorbu jedálnička, to znamená plánovanie receptov na určitý dátum, čiže niečo ako „kalendár varenia“. Ako ďalšiu funkciu tejto aplikácie by sme chceli pridať nákupný zoznam, to znamená jednoduchý zápisník, kde si môže používateľ zapisovať ingrediencie, ktoré potrebuje kúpiť a taktiež ich vymazávať po ich zakúpení. Používatelia sa teda budú môcť inšpirovať receptami v našom programe , budú si môcť naplánovať čo budú variť a vytvoria si zoznam ingrediencií ktoré k tomu potrebujú nakúpiť. Ak tento zoznam bude príliš dlhý náš program poskytne používateľovi číslo na donáškovú službu.

11. Matúš Baran, Peter Petráš

Virtuálna knižnica ponúkne prístup ku knihám zverejneným na webe. Uchovávať sa budú len údaje ako: názov, autor, rok vydania/obdobie, žáner atď(pre filtrované vyhľadávanie) + odkaz na samotnú knihu. Predpokladané sú dve prostredia, používateľské a administrátorské.

Používateľská čast: Vyhľadávať a čítať sa bude dať aj bez prihlásenia. Pre pridávanie(a editovanie) bude potrebné sa zaregistrovať a prihlásiť. Úvodné okno ponúkne vyhľadávanie so zoznamom výsledkov, login, bočný panel so zaujímavosťami(o knihe, posledene pridané...).

Čítací režim predstavuje samostatné pasívne okno, s možnosťou si pridať knihu do rozčítaných s príslušnou stranou. Ďalšie okná budú prístupné len pre prihlásených používateľov. Ich súčasťou bude logout, profil... Okno Pridaj bude obsahovať polia pre názov, autora, žáner atď. Okrem toho sa bude volať aj pri editácii. Posledným používateľským oknom budú Nastavenia. Tu budú zobrazené užívateľom pridané knihy a jeho profil s možnosťou editácie.

Administrátor: Štandardné okno bude zobrazovať zoznam používateľov spolu s knihami a profilom práve zvoleného používateľa. Možnosť editovať všetky položky.

Zatiaľ uvažujem nad spracovaním formátov pdf a mobi, podľa dostupnosti knižníc.

12. Maroš Kovaľ, Richard Staňa

Hlavným zámerom tejto aplikácie bude zjednodušiť vytváranie a vypisovanie faktúr. Chceme aby užívateľ nemusel vypisovať každú faktúru na novo alebo prepisovať novú, ale aby mal pripravenú šablónu, kde si vykliká takmer všetky potrebné informácie. To napríklad znamená, že pri vytvorení faktúry si bude môcť užívateľ vybrať odberateľov a dodávateľov, ktorí budú uložený v databáze alebo bude schopný pridať si nových. Takto nám vzniknú 2 entity: odberateľ a dodávateľ. Užívateľ bude schopný rýchlo a efektne vytvoriť faktúru. Po vyplnení všetkých potrebných vecí sa faktúra vyexportuje do PDF alebo iného potrebného formátu. Taktiež sa údaje uložia pre prípadne ďalšie použitie. Okná:

  • okno kde si pouzivatel vyberie co chce robit
  • okna na pridanie dodavatela/odberatela
  • okno na vytvaranie faktur
  • okno na zobrazenie respektive hladanie ulozenych faktur
13. Veronika Piková, Michal Pavúk

Častokrát sa potýkame s jednoduchými otázkami ako napr. čo bude na večeru, alebo či sme v obchode kúpili všetko čo sme mali a pod. Tieto problémy riešime ToDo listami, paperikmi, SMSkami. Kiež by existovala platforma pre komplexné riešenie praktických problémov každodenného života. Veru že existuje (alebo skôr bude existovať).

Predstavujeme Homer — modulárny systém pre správu domácností. Homer má (v základnej verzii) na starosti všetko od obsahu chladničky a špajze (vrátane evidencie trvanlivosti potravín), cez vyhľadávanie receptov, až po zostavovanie nákupných zoznamov. Jedná sa o otvorenú platformu postavenú na jednoduchosti pre užívateľov a rozšíriteľnosti pre vývojárov.

Aplikácia bude bežať na desktopoch na pozadí (daemon), pričom po rozkliknutí, sa užívateľovi zobrazí Swing rozhranie pre správu artiklov, receptov a zoznamov. Hlavný dôvod behu na pozadí je periodická kontrola stavu artiklov.

Dáta budú uložené v MySQL databáze, konfigurácia pomocou XML, logy v textovej podobe. Funkcionalita Homeru je delená do modulov. Každý modul je samostatná manažovateľná funkčná jednotka operujúca nad vlastnou sadou tabuliek v databáze, s prístupom k spoločným entitám a metódam špecifickými pre moduly. Cieľom modulov je poskytnýť vyššie spomínanú rozšíriteľnosť.

Popis entít (zatiaľ len priebežný/môže sa zmeniť):

  • Modul- predstavuje
    • súhrn informácií o Homer module
    • id
    • názov
    • prefix - pre identifikáciu tabuliek v DB, ktoré patria modulu
    • verzia - pre prípadné zmeny v tabuľkách modulu a kontrolu aktualizácií
    • dátum inštalácie
    • stav - nenainštalovaný/neaktívny/aktívny
  • Artikel- predstavuje konkrétny produkt (napr. potravinu)
    • id
    • názov
    • EAN - pre prípadné neskoršie “párovanie” s produktami obchoných reťazcov
    • dátum trvanlivosti/relevantnosti
    • stav - chýba/v zásobe/po dátume spotreby/…
    • množstvo
    • merná jednotka
  • Recept
    • id
    • názov
    • popis
    • ingrediencie
    • postup
    • url - ak je recept stiahnutý z internetu
    • stav - napr. v obľubených, alebo chybný recept
  • Zoznam- nákupný zoznam, skladá sa z položiek
    • id
    • názov
    • zoznam položiek (pozri nižšie)
    • dátum vytvorenia
    • stav - nakúpený/nenakúpený/nekompletný
  • Položka - jedna položka nákupného zoznamu
    • id
    • id artiklu
    • mnnožstvo
    • merná jednotka
    • stav - kúpený/nekúpený/…
  • Notifikácia - v databáze budú uložené uplynulé aj nadchádzajúce udalosti
    • id
    • dátum a čas - kedy sa má zobraziť notifikácia/resp. bola zobrazená
    • stav - zobrazená/nezobrazená

Ako bolo vyššie spomenuté cieľom projektu nie je ponúknuť čo najväčšie množstvo funkcionality, ale vytvoriť solídny základ pre vývoj prepojených riešení pre domácnosti. Domnievame sa, že najmä so súčasným rozvojom IoT a Smart Home automatizáciou vzniká potreba jednotného systému pre manažment potravín. Java je pre úlohu takéhoto charakteru vhodná nakoľko má veľmi dobrú podporu naprieč zariadeniami. To sa budeme pri vývoji pridŕžať a použijeme JDK 1.7 (aj napriek ukončenia podpory pre túto verziu od spoločnosti Oracle).

Pokiaľ to časové dôvody budú umožnovať, radi by sme do aplikácie zakomponovali aj funkcionalitu veľmi jednoduchého webového serveru, ktorý by poskytoval CRUD funkcionalitu. Najmä z dôvodu integrácie s inými službami.

14. Oliver Béreš, Daniel Ondo

Projekt reštaurácia bude slúžiť na evidovanie objednaného tovaru. Pomocou údajov, ktoré budú k dispozícii v prípade zapisovania objednávok bude ovela jednoduchšie zistiť na konci mesiaca, kolko sa predalo určiteho druhu tovaru , kolko sa zarobilo a prípadne aj kolko sme v pluse a čo sa oplatí predávať najviac.

Bude možné pridať denné menu na zvlášť karte z ktorého sa následne bude vyberať pri zadávaní objednávok.

Objednávky budú evidované v databáze.

Na vymazanie objednávok bude mať právo len správca (na začiatku bude prihlásenie buď pre „časníkov“ teda tých čo obsluhujú objednávky alebo pre správcu, ktorý bude mať rozšírené práva).

Mal by to byť prehladný program, jednoduchý na obsluhu a pritom užitočný v praxi.

15. Michal Mižák, Rastislav Kula

Môj projekt, zatiaľ s pracovným názvom Remembrall, bude mať za úlohu pomôcť zábudlivým ľuďom ako ja. Ide o systém vytvárania kategórií predmetov (kniha, dvd, oblečenie, zošit, peniaze...), do ktorých budeme vedieť vkladať jednotlivé predmety a ku nim ich vlastnosti: popis, poznámka, dátum pridania a podobne. Rovnako sa budú dať odoberať. Jadro aplikácie je služba na zaznamenanie, či je predmet zapožičaný, či už niekomu, alebo mnou, a termínu vrátenia. "Nice to have" je pripomienka, ktorá vyskočí v nastavenom predstihu pred upršaním doby zapožičania.Zoznam entit ku projektu:

  • Osoba – pouzivatel applikacia resp. ina osoba ktorej alebo od ktorej bola vec pozicana.
  • Predmet – pozicany resp. poziciavany predmet
  • Pozicka – samotny proces poziciavania
16. Patrik Bak

Cieľ projektu je vytvoriť nástroj, ktorý spracuje prepis seriálu a rozdelí ho do hlášok (Quotes).

Idea je, aby spracovanie prepisu smerovalo k uľahčeniu učeniu sa jazyka prostredníctvom seriálov. Hlavné funkcie:

  • tagovanie quotes
  • pridávanie poznámok ku quotes
  • zvýrazňovanie, zoskupovanie slov a pridávanie poznámok k týmto skupinám (napr. preklady, vysvetlenia fráz)
  • filtrovanie aktuálneho výberu quotes na základe tagov, poznámok, existencie zvýraznenej skupiny a podobných jednoduchších vlastností
  • pokročilé vyhľadávanie quotes v databáze a možnosť uskutočnené výsledky uložiť
  • možnosť naplniť a aktualizovať databázu (stiahnuť novú epizódu priamo v aplikácií)

Aplikácia bude navrhovaná, aby mohla fungovať s viac seriálmi. V prvej verzii bude fungovať s jedným, konkrétne The Big Bang Theory. Dáta bude získavať z webu: https://bigbangtrans.wordpress.com/

Sťahovanie dát z webu bude realizované pomocou knižnice Jsoup. Ako databáza bude použitá MySQL s použitím JDBC template. Na GUI bude použitá technológia Swing alebo JavaFX (čo konkrétne je v štádiu rozhodovania).

Ak sa stihne, tak tiež vytvoriť v aplikácií integráciu s nejakým REST API na slovník / prekladač. Prípadne zintegrovať aplikáciu s video prehrávačom, s titulkami. Ako zdroj prepisov seriálov nejako inteligentne parsovať titulky. Je viac možností.

Bez odoslaného zadania projektu:

  • Rastislav Kula - pripojený k Mižákovi